ITSM – Najlepsze praktyki w zarządzaniu wnioskami – Ivanti vs. Manage Engine
Zwykle we wdrożeniach systemów Service Desk, zaraz po implementacji podstawowego procesu zarządzania incydentami, pojawia się potrzeba wdrożenia procesu zarządzania wnioskami. Szczególnie ważne jest to w aktualnym okresie, kiedy wielu pracowników wykonuje swoje obowiązki zawodowe zdalnie i nie ma już możliwości przejść do współpracowników z innych działów w celu uzyskania wsparcia w realizacji zadań. Pracownicy często nawet nie wiedzą czego mogą oczekiwać, a przejrzysty portal dostępnych usług pomoże im sprawniej realizować swoje zadania.
Zarządzanie wnioskami nie jest wyłączną domeną działu IT, ale należy do całej organizacji. Wymaga uważnego zaprojektowania, żeby obieg wniosków działał lepiej niż dotychczas, a co najważniejsze, wprowadzał porządek, przejrzystość i wymierne korzyści w postaci oszczędności oraz sprawniejszej ich realizacji.
W czasie webinaru zwrócimy uwagę na wyzwania, na które powinien odpowiedzieć sobie każdy, kto zamierza wdrożyć taki proces w swojej organizacji. Pokażemy jakie kryteria przyjąć kiedy stoimy przed wyborem narzędzia do realizacji takiego projektu.
Porównamy dwa czołowe produkty ITSM na naszym rynku pod kątem zarządzania wnioskami – Ivanti Service Manager oraz Manage Engine Service Desk Plus. Webinar skierowany jest przede wszystkim dla zarządzających usługami w organizacjach, szefów działów wsparcia użytkownika, jak również dla wszystkich, którzy myślą o usprawnieniu procesów.
Prelegenci
-
Andrzej Szatkowski
-
Paweł Dąbrowski