Jak poprawić jakość obsługi użytkowników i zautomatyzować procesy IT w czasie „dystansu społecznego”?
Webinar skierowany jest do osób zarządzających procesami biznesowymi
oraz administrujących usługami IT dla użytkowników.
Wielu naszych partnerów zwraca naszą uwagę na nowe wyzwania organizacyjne w przypadku,
kiedy ich pracownicy w większym niż dotychczas stopniu pracują zdalnie. Ta zmiana, oprócz wyzwań technicznych rodzi potrzebę modyfikacji procesów w różnych obszarach działania firmy. Typowe zmiany to niemożność szybkiego przekazania dokumentu na biurko koleżanki lub kolegi, niemożność zajrzenia do dokumentu fizycznego, który znajduje się w biurze, a do tej pory był na wyciągnięcie ręki. Wynikła potrzeba zdefiniowania kto i do jakich zasobów powinien mieć dostęp, nie mówiąc już o potrzebie przechowywania dokumentów w wersjach cyfrowych.
Użytkownicy końcowi nadal potrzebują ciągłego dostępu do usług – mimo innych warunków
ta potrzeba się nie zmieniła.
Zobaczmy, jak Ivanti może pomóc w nowych wyzwaniach sprawnego świadczenia usług IT oraz biznesowych. Zastosujmy automatyzację procesów i przekonajmy się, o ile szybciej będziemy w stanie świadczyć usługi.
Agenda:
- Co dla IT niesie ze sobą stan epidemii i zwiększona liczba „użytkowników domowych”?
- Czy można wykorzystać zaistniałą sytuację dla lepszej automatyzacji i optymalizacji usług?
- Ogólne założenia narzędzia ITSM Ivanti ISM
- Portal samoobsługowy Ivanti ISM i jego możliwości
- Dalsza automatyzacja procesów i usług: Ivanti Automation
- Inne wyzwania stojące przed organizacjami różnej wielkości
Prelegenci
-
Andrzej Szatkowski
-
Paweł Dąbrowski