Praca z domu 2.0 – Rozwiązania do pracy zdalnej w czasach kryzysu
Niezamierzenie, praca z domu stała się trendem. Podczas pierwszej fali COVID firmy musiały szybko przenieść swoich pracowników do pracy w domu, jak również zapewnić ochronę takich stanowisk.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa stanowiska musiały być wyposażone w odpowiednie narzędzia: laptop, dostęp do Internetu, dostęp do aplikacji i danych firm. Ze względu na krótki czas wdrożenia nowego stylu pracy – było to duże wyzwanie dla działów IT.
Dziś, kilka miesięcy później w drugiej fali pandemii, wiele osób ponownie wraca do pracy zdalnej – robimy to już jednak z większym spokojem i z pewnym przygotowaniem. Dużo wiemy o słabościach sieci prywatnych i o tym, jakie rozwiązania są dostępne.
Pozostaje jednak główny problem dla wielu firm jakim jest nadal bezpieczna i zgodna z regułami komunikacja. Idealne byłoby tutaj innowacyjne rozwiązanie, które obejmowałoby wszystkie kanały komunikacji – udostępnianie plików, e-mail, SFTP, itp. Umożliwiłoby to firmom rejestrowanie ruchu danych, audyt oraz jednolitą i przejrzystą prezentację wszystkich wysłanych i odebranych plików na centralnym pulpicie nawigacyjnym.
Na prezentacji na żywo 10-go grudnia, Damiko & Accellion pokaże bezpieczne i zgodne z regułami podejście do pracy z domu w czasach niepewności.
Wydarzenie powinno być szczególnie warte uwagi:
- jeśli masz wrażenie, że nie wszystko w Twojej firmie jest zgodne z regułami
- jeśli chcesz szybko wykryć anomalie i wyciek danych
- jeśli Twoja firma chce zachować kontrolę nad swoimi danymi przez cały czas, pomimo pracy
z domu wielu pracowników - jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego podejście platformy do nadzorowanej komunikacji pokazuje swoje mocne strony, zwłaszcza w czasach kryzysu
